Sunday, December 2, 2012

Juara Masterchef Malaysia 2

Gambar Izyan. (sumber : Astro)

Izyan Juara Masterchef Malaysia 2

Tahniah izyan juara pemenang masterchef malaysia 2 . Baru saja berlangsungnya pencarianjuara masterchef malaysia musim kedua citarasa juara yang dapat di tonton live di Astro Ria dan Astro Mustika HD.

Pelbagai cabaran dan dugaan yang telah ditempuh oleh para peserta atau bakal-bakal chef untuk merebut takhta juara masterchef malaysia

MASTERCHEF MALAYSIA 2

MasterChef Malaysia memberikan inspirasi dan peluang kepada chef amatur atau tidak berpengalaman mencungkil bakat mereka dalam bidang masakan dan dilatih oleh mereka yang berpengalaman di dalam industri masakan.

Rancangan ini membuka ruang kepada peserta-peserta ini untuk mengubah kerjaya, impian dan aspirasi kehidupan mereka ke suatu tahap yang boleh dibanggakan.

SIAPA JUARA MASTERCHEF - IZYAN , AH HONG atau ALONG ?

Etiqa kecundang di saat-saat akhir ini secara automatik finalis yang berjaya ke peringkat akhir (final) adalah izyan, ah hong dan along. Mereka harus memasak dan menghidangkan makanan kepada 15 JURI! Sangat mencabar bagi djdanchef

Setelah para chef juri merasa ketiga-tiga hidangan para peserta dan keputusannya....

IZYAN JUARA MASTERCHEF MALAYSIA 2

Tahniah lagi sekali djdanchef ucapkan kepada pegawai geologi iaitu Izyan kerana di nobatkan sebagai pemenang untuk musim ke 2 tahun 2012 ini. Tahniah Izyan!


Gambar Izyan



sumber : http://djdanchef.blogspot.com

No comments:

Sila klik