Thursday, July 28, 2011

Koleksi baru Scholl sumbang 40 peratus



Berazam meningkatkan kesihatan, keselesaan dan kesejahteraan masyarakat melalui kaki, jenama kasut terkemuka dunia, Scholl optimis koleksi 2011, mampu menyumbang 40 hingga 60 peratus ke atas keseluruhan jualan tahun ini.

Pengarah Urusan Reckitt Malaysia, Veronika Rost berkata, syarikat yakin dengan sasaran itu kerana koleksi Scholl 2011 menawarkan lebih 100 pilihan untuk lelaki dan wanita dengan pelbagai gaya dan warna menggunakan teknologi biomekanik, yang memberi kelainan tanpa mendatangkan kesakitan pada kaki walaupun terlalu lama berdiri mahupun penggunaan yang kerap.

Menurutnya, koleksi itu juga mempunyai potensi jualan yang besar kerana bakal menjadi pilihan pengguna menjelang sambutan Hari Raya nanti.

“Koleksi Scholl 2011 terdiri daripada kasut untuk bersantai, acara rasmi, kasual lelaki dan wanita, bersukan meliputi jenis selipar bersarung, dan sandal.

“Dalam setiap rekaan, fokus utama kami adalah untuk menyerlahkan gaya bagi memenuhi cita rasa, selain membangkitkan keyaki-nan pengguna tanpa menga-baikan aspek keselesaan kaki,” katanya selepas melancarkan koleksi 2011 sempena Karni-val Scholl di pusat membeli belah Sunway Piramid bermula 25 hingga 28 Julai ini.

Veronika berkata, walaupun saiz pasaran jenama Scholl masih kecil, tetapi dari segi penguasaan pasaran ia berada di tangga teratas.



sumber: Sinar Harian Online

No comments:

Sila klik