Sunday, December 19, 2010

Cara Guna Free Viral Untuk Tingkatkan Trafik


Sistem yang direka untuk kita gunakan secara percuma ini dalam usaha kita untuk tingkatkan trafik blog kesayangan kita itu saya dapat daripada blogger hebat iaitu lain tidak bukan Uncle.

Memang tidak boleh dinafikan yang tujuan kita berblogger antara lain bertujuan mahu setiap entri yang kita buat diketahui oleh seberapa ramai khalayak yang ada dengan kita berblogwalking dari blog ke blog supaya kawan-kawan kita tahu akan karya yang sudah kita terbitkan itu. Pelbagai cara pilihan ada dipasaran yang boleh kita cuba demi meningkatkan tahap kesibukkan trafik kita dan yang menjadi pilihan tentulah ianya percuma. Sistem Free Viral ini memang percuma dan mudah untuk kita lakukan dengan cuma mengikuti dua langkah seperti berikut.

Langkah 1 

Inilah bahagian yang penting kerana kita perlu memasukkan kod dalam setiap kotak (ada 6 kotak). Kotak pertama sudah tentulah link dari sponsor (Sponsor Ad).

Klik - paparan baru akan keluar - tunggu sehingga kod angka (nombor shj) keluar di bahagian atas, 'copy' kod tersebut dan 'paste' dalam kotak kosong yang disediakan.

Selepas itu klik link (1st Ad hingga 6st Ad) sehingga penuh ke enam-enam kotak tersebut. itu jer !!semua telah diterangkan secara mudah. jangan risau .. korang boleh buat punya !!


Langkah 2

Borang pendaftaran disediakan. isi sahaja. kemudian tunggu email untuk pengesahan dan yang penting mendapatkan nombor siri kita punya sendiri.

sejauh ni korang faham tak konsep dia? kalau tak faham boleh tengok cara-cara dia DISINI.

Begitu mudah kan? Dua langkah mudah ini saya salin 
terus daripada blog  Mazha 2010  untuk memudahkan pemahaman anda. 


Jangan risau sistem ini tidak menjejaskan iklan kita dengan nuff.

SELAMAT MENCUBA.

No comments:

Sila klik